Агрокомпас Архив броеве
Безплатен е-майл бюлетин
Материали със свободен достъп
Home Search E-mail us
БългарскиАнглийски
ТЪРСИ В СТАТИИТЕ
Вторник, 16 Април 2024

Декември 2023

Предишен | Следващ
КАТАЛОЖЕН № 1053

ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ

  РУБРИКИ

АГРО НОВИНИ


Рубрика: Бизнес Брой: Октомври 2011
Пореден успех прибави „Ванто Трейд Ауто” към своята бизнес биография
Фирмата е в челната тройка на призьорите в класацията на водещите компании у нас

Пореден успех прибави „Ванто Трейд Ауто” към своята бизнес биография

print

e-mail facebook

„Ванто Трейд Ауто” ЕООД зае достойно място в челната тройка на класацията „ТОП 100” на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) по критерия печалба на 100 лв. приходи от продажби. Фирмите, участващи в класацията, са водещи в българската икономика от секторите „Търговия” и „Промишленост”. Те формират 81,5% от БВП на страната през 2010 г. За миналата година той доближава 70,5 млрд. лв. Сред критериите за подреждането на най-успешните компании в „ТОП 100” са успешният мениджмънт, рентабилността на продажбите и на вложения капитал.

На първи прочит нещата са като че ли пределно прости и ясни – продаваш машини, печелиш средства, регистрираш финансов оборот, трупаш имидж и доверие… Дали това е схемата, извела „Ванто Трейд Ауто” до лидерското място сред най-проспериращите български компании и какво точно се крие зад големия успех, където отчетените печалби са само върха на бизнес айсберга, разказва Тодор Николов, председател на Борда на директорите на компанията.

Г-н Николов, присъствието на „Ванто Трейд Ауто” в челната тройка на „ТОП 100” е безспорно признание за печеливша бизнес стратегия. Каква е формулата на успеха? Какъв трябва да е подходът на един мениджър, за да върви фирмата напред в този бизнес?

Много важен е бизнес моделът, който е заложен от самото начало във фирмената политика. При нас това е работата с индиректна мрежа, което означава, че навсякъде в страната структурите, които работят за утвърждаването на марката NEW HOLLAND – основната, която продаваме, както и на останалите продукти, е възложено на фирми, които работят за себе си.

А контролът върху тези фирми гарантира ли на Вашите клиенти качествено обслужване?

Това е най-сложният момент в този тип организация на продажбите. За да имаш добър резултат, са нужни изключително внимателен подбор на мрежата и непрекъснати инвестиции в обучаването ù. Това е нещо, с което ние се занимаваме от години и считаме, че имаме изключително добре подбрани екипи по места. Всички фирми, които работят за марката NEW HOLLAND в страната, са структурирани от инженери, което е една много добра основа за развитието на сервизната дейност. И следващото важно нещо е, че ние упражняваме непрекъснат контрол – контрол с обратна връзка с клиентите, както и контрол на място.

Автор: списание АгроКомпас
Целия материал четете в брой Октомври 2011



ПОСЛЕДНО ДОБАВЕНИ ВСИЧКИ...
Иновативно и печелившо земеделие с продуктите на Corteva Agriscience™
Компанията залага на иновации и био решения – това стана ясно на Портфолио Фарм край добруджанското село Победа

Атрактивни попълнения в портфолиото на Nuseed при слънчогледа
Компанията излиза и с нови култури – карината и тръстика

Листните торове на Лебозол® – сигурност и ефективност при климатични промени
Ефективното редуциране на азотното хранене ще бъде все по-важна тема в следващите години

Деница Иванова: Изкупната цена на малините за преработка падна двойно в сравнение с миналогодишната
Пазарът на малини и ягоди за прясна консумация постоянно расте

 

София, жк. Лозенец,
ул. "Червена стена" 46
тел: 0700 200 63

e-mail: office@agrocompass.bg