Агрокомпас Архив броеве
Безплатен е-майл бюлетин
Материали със свободен достъп
Home Search E-mail us
БългарскиАнглийски
ТЪРСИ В СТАТИИТЕ
Четвъртък, 18 Април 2024

Декември 2023

Предишен | Следващ
КАТАЛОЖЕН № 1053

ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ

  РУБРИКИ

АГРО НОВИНИ


Рубрика: Бизнес Брой: Януари 2015
Под знака на ябълката или... какво гледат земеделците днес?
Една година след старта на единствената специализирана в селското стопанство телевизия у нас Агро ТВ

Под знака на ябълката или... какво гледат земеделците днес?

print

e-mail facebook

- Г-н Гърбешков, какво предизвикателство беше за Вас създаването на Агро ТВ?

- Предизвикателството е това, което ни е водило винаги напред – да бъдем първи и иновативни. В света има четири такива телевизии – в САЩ на СNN, по чийто лиценз работим ние, втората по големина е в Русия. В Нова Зеландия и Австралия е третата и четвъртата е в България. Това да имаме 24-часов телевизионен канал, който да представя новините такива, каквито са и да помага с информация на земеделските производители, смятам, че е достатъчно предизвикателство, както като бизнес, така и в личен план. Не е тайна, че голяма част от нашия екип има 15-годишен опит в изработването на телевизионни предавания и не беше толкова трудно да се направи реорганизация. Бяха назначени и нови хора, за да стане възможна тази 24-часова програма, която ние предлагаме в момента.

- Какво успяхте да постигнете за тази една година?

- Аз съм изключително впечатлен от успеха на телевизията и на екипа, с който работя. Агро ТВ успя да се наложи за много кратко време, само за няколко месеца. През януари 2015 г. ние отпразнувахме първия рожден ден на телевизията, а вече няма фермер, който да не е чул за нея. В подкрепа на това са и резултатите от рейтингите, които показват, че ние имаме около 1 млн. зрители на месечна база. Това означава, че всеки ден имаме между 120 и 180 хиляди зрители. При положение, че в България заетите в селското стопанство са между 1 500 000 и 1 800 000 души в зависимост от сезона, на практика ние сме привлекли 50% от потенциалните ни зрители. Тук е моментът да им благодаря и да им обещая, че няма да ги предадем, а ще работим и занапред така усърдно. Ще направим и нови предавания, които да дават още по-задълбочена информация и анализи на бизнеса. В следващата година ще помислим и за хоби фермерството и за цветарството.

- Как фирмите, специализирани в земеделския сектор,  посрещнаха старта на телевизията?

- Фирмите в началото гледаха скептично на нашите усилия. Хубаво е обаче, че те ни повярваха въпреки всички трудности през тази една година. Фирмите ни повярваха, защото ни познават. При тази неспокойна в икономическо отношение обстановка, при спирането на банки, на европейски средства – на всички ни беше трудно. Но все пак специализираните компании ни подкрепиха в името на това България да има своя аграрна телевизия и тя да се развива добре. Имаше, разбира се, и фирми, които не ни повярваха в началото, но пък съм доволен, че сега се отнасят с уважение към нас, познават телевизията и ползват информацията, която подготвяме за тях.

- Първият рожден ден на телевизията вече е факт! Какъв беше най-хубавият подарък за Вас?

- За мен най-големият подарък е това, че ние успяхме една година след старта на телевизията да се съберем отново същите колеги и да отпразнуваме годишнината. Това, че сме здрави и не сме загубили ентусиазма си, че работим въпреки трудностите, че нашите зрители увеличиха доверието си в нас – това е моят подарък.

 

Автор: Валери Станев
Целия материал четете в брой Януари 2015



ПОСЛЕДНО ДОБАВЕНИ ВСИЧКИ...
Иновативно и печелившо земеделие с продуктите на Corteva Agriscience™
Компанията залага на иновации и био решения – това стана ясно на Портфолио Фарм край добруджанското село Победа

Атрактивни попълнения в портфолиото на Nuseed при слънчогледа
Компанията излиза и с нови култури – карината и тръстика

Листните торове на Лебозол® – сигурност и ефективност при климатични промени
Ефективното редуциране на азотното хранене ще бъде все по-важна тема в следващите години

Деница Иванова: Изкупната цена на малините за преработка падна двойно в сравнение с миналогодишната
Пазарът на малини и ягоди за прясна консумация постоянно расте

 

София, жк. Лозенец,
ул. "Червена стена" 46
тел: 0700 200 63

e-mail: office@agrocompass.bg