Програмата за земеделски производители на Косад Семанс България през 2016 г. дава възможност с всяка покупка на семена от селекцията на компанията фермерите да трупат точки, с които да получат различни парични и други награди.
Програмата ще се изпълни на три етапа:
Първи етап: Пролетна кампания
Втори етап: Рапична кампания
Трети етап: Кампания житни култури
Всеки 1600 точки, натрупани през един етап от програмата, могат да се трансформират в отстъпка от 1,00 лев за всеки декар, засят с новата селекция на Косад Семанс или с други думи – 1600 лева директен бонус. Фермерите, които не успеят да натрупат 1600 точки, но съберат минимум 800 точки на даден етап от програмата, могат да получат директен бонус от 0,50 лв. за всеки декар, засят с новата селекция на компанията. За фермерите, които ще се доверят на доказалите се в годините хибриди, участващи в програмата „Бонус торби“, наградата също е гарантирана.
Но това не е всичко. Всеки фермер, участник в програмата, ще има възможност да се включи и в играта „В търсене на съкровище с Косад Семанс“..., а в края на годината някои участници ще спечелят полезни за всяко стопанство награди и кюлче от чисто злато, а всички останали ще можем да си отговорим на въпроса: Кое е съкровището на Косад Семанс за нас?
Как се трупат точки?
Всяка покупка през 2016 г., независимо от сорта или хибрида, носи точки съобразно културата.
Точките се делят на два вида: „бонус точки“ и „допълнителни точки“.
Бонус точките се калкулират само за новата селекция от продуктовото портфолио и носят парична награда (Директен бонус) на участниците.
Допълнителните точки се калкулират за всички останали продукти извън новата селекция за 2016 г. Те участват при определянето на вида и размера на наградата.
„Бонус точките“ и „допълнителните точки“ определят общия брой точки на участника за достигане до минималния праг за участие в програмата.
Общият брой точки, събран от всеки един участник, се изчислява от Косад Семанс България, въз основа на предоставените от участника и признати от Косад Семанс България ваучери, относимата към тях информация и на база посочения точков еквивалент на всеки продукт.
|