- Г-н Иванов, колко компании участват тазигодина в изложенията Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, Интерфуд & Дринк и Сихре?
- Тази година интересът е огромен. Над 450 фирми заявиха желание за участие. Тенденцията от години е все повече изложители от България и чужбина да проявяват интерес към изложенията. Миналата година беше запълнен почти целият капацитет на Интер Експо Център. Тази година стартирахме рекламната кампания 4 месеца по-рано от обикновено и още в края на месец август всички площи бяха продадени. За съжаление,не можахме да откликнем и да настаним всички желаещи фирми.
- На какво се дължи този огромен интерес?
- Миналата година фирмите бяха около 420, тази година са над 450, с около 10% ръст, който можеше да е над 20%, ако капацитетът на Интер Експо Център позволяваше това. Ние оползотворихме изложбената част и двете фоайета. За първи път част от външните площи също се използват. Много от фирмите през последните години, които и тази година дойдоха,разшириха своето участие. Ръстът в броя на изложителите се дължина добрата бизнес среда, на вложенията, които се правят. Много от фирмите, които дойдоха или разшириха своето участие,предлагат машини за преработка и производство на храни и те имат нужда от много по-големи площи. Бизнесът по европейски проекти и със собствени средства се обновява технологично и от там идва големият интерес. По време на криза компаниите излагаха по една машина или брошура, а сега имаме цели поточни линии. Искат да покажат как би вървял един производствен процес.
|